'orka orka'

Igår njöt jag av sista lovdagen med ett glas champange och en bra film. Jag var lite sugen på mer lov såklart, men ändå rätt så taggad på att komma tillbaka till skolan och försöka ta tag i grejer och grejer. Att faktiskt fixa allt jag har hamnat lite efter med och att kämpa på lite mot en bättre framtid och lite sånt klyschigt.
Nu sitter jag här och har naturkunskap och fröken pratar om universums ålder eller något och jag är så trött att jag vill dö - nästan. Så jag funderar lite lätt på det att varför har man alltid mest energi och är pepp när det inte behövs? Jag kunde ju vart trött igår när jag kollade på film och pigg och taggad idag när jag behöver vara det. Menmen, antar att universum har en anna plan...

Eller så skulle jag kanske helt enkelt gått och lagt mig tidigare igår?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0