'en torsdag i advent'

Nu har det gått en tid sen mitt senaste inlägg och jag har inga läsare så det spelar ju ingen roll. Men ändå :)
På denna tid har jag hunnit skapa en anna blogg, skriva i den, designa den och ta bort den igen. Inspirationen räcker helt enkelt inte till! Så vad ska man skriva om i sin vackra blogg?
Att vädret är fint och skolan går bra? Eller inte.

Kan berätta vad roligt jag har när jag inte går i skolan!
DÅ syr jag julklappar åt höger och vänster ser ni! Vet inte om jag borde skriva vad jag gjort till mor innan julen har passerat, vore ju inge kul om hon läste det  (:  Men jag kan säga att jag syr en liten 'julklapp' til lmig själv som blir ganska asum om jag får säga det själv! Ett typ korsett-linne-tjosan. Langar bild när det är klart, blir fiiina fisken!

Nu skiter jag i det här, peace <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser

2010-12-09 @ 13:57:39
Postat av: Julia

Jag läser också så att du vet!

2010-12-10 @ 08:39:39
URL: http://jdemitz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läste. Kram

2010-12-15 @ 22:34:45
Postat av: fridabroms

Kram på er! Fortsätt så?

2010-12-20 @ 08:00:57
URL: http://fridabroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0