'en sista sekund'

Nu drar det ihop sig! Jullovet är här till sist och jag har redan börjat tindra med ögonen, känner mig som ett barn igen :)
Igår gick jag ut i skogen med systra mi och grävde fram en julgran! Det är så sjukt mycket snö alltså! Halvt mission impossible att gå i! Hunden var med och han fick simma fram, stackarn. Var dock väldigt skoj :) Släpade till sist hem en gran som enligt pappa 'inte var en jul gran, men en ful gran och då får vi göra det till en kul gran'. Han är rolig han ...

Nu ska jag hur som helst slänga på lite julrött nagellack och sen bär det av mot julavslutning och pepparkakor i skolan!
Ska även dela ut julklapparna på bilderna där nere (V) till mina finaste vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0