'till sist så kommer våren'

Äntligen har något efterlängtat inträffat!
Frida Broms har efter år av nyårslöftet 'jag ska börja träna' gjort något åt saken!
Det är så galet på tiden så jag vet inte vad men nu har jag till sist införskaffat mig ett gymkort och har inget annat val än att fortsätta använda det. Pappa betalar som det så fint heter, men min käre fader beslöt sig att gå steget närmre och utpressar mig lite - han betalar, men om jag inte tränar minst två gånger i veckan tar han tillbaka pengarna. Så nu har jag inte mycket till val, och det är ju bara bra i och för sig. Beach-snygg 11' here we go!

Igår drog jag och min fina johanna alltså igång med en simtur på 400 meter och givetvis promenad till och från badhuset! Insåg dock att jag behöver en ny bikini.. Man vill ju vara lite snygg för dom snygga liksom (:
Känner mig hir som helst lite oövervinnlig och hoppas bara att denna nyfunna glöd inte slocknar!
Remember - you can do it to!
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0