'och jag visste att det skulle bli annorlunda'

Jag är så trött så trött. Efter en hel veckas slappande och film-tittande (och inget bloggande - förlåt, eller nåt) är jag bara trött både i kropp och i själ.
Jag skulle så gärna bara få en nystart på praktiskt taget allt! Jag är trött på att leva i mitt rum som aldrig blir färdigstädat, trött på att inte göra något vettigt när jag är ensam och trött på att göra det gamla vanliga med männsikor som jag inte riktigt orkar med.
Läste någonstans ett jätte bra tips om att man ska våga säga ifrån till sina "såkallade vänner" och lägga energin på de som förtjänar de istället. Lättare sagt än gjort, för man vill ju inte såra någon.

Första timmarna på det här året var ialla fall ingen sensation och med sorg kan jag nästan erkänna att alkohol hade lyft stämningen bättre än något annat.. Å andra sidan är jag förbannat trött (trött är härmed det mest använda ordet i detta inlägg) på folk som inte kan lägga ifrån sig den där sista decilitern vodka utan måste svepa skiten och bli otrevliga.

Ack vad jag blir bitter ibland (:

Jag önskar att jag vågade säga rakt ut att "Försvinn ur mitt liv snälla, eller stanna åtsminstonepå minst 4 meters avstånd och sluta snacka din jävla skit för det är ingen som bryr sig ett jävla någe - tack!"

Tar med en liten bild på love of my life för att lätta upp stämningen V




Blev en google bild för mina egna bilder var tydligen i fel format :D...

Kommentarer
Postat av: rebecca

friiida ! ja kan nog designa din blogg kanske ;d eller jag vet lite hur man gör iaf :)

2011-01-09 @ 23:03:51
URL: http://fotobeccaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0