'the key'

Jag har kommit på det!
Nyckeln till en framgångsrik blogg!
Efter att ha setat i ca två timmar (historialektion) och slumpat bloggar så har jag insett att det man behöver är bilder, bilder och bilder! Det behöver inte vara särskilt vettiga bilder, bara dom är fina! Man kan till och med copy-paste'a bilder ifrån google på lite kändisar och sånt. Man behöver inte skriva något om bilden heller, så det är lugnt på det hållet med!

Jag känner däremot lite att jag vill ha någelunda innehåll på denna besökar-fattiga blogg, så jag vill nog ändå ta dessa bilder själv och de får gärna ha ett samband med mitt liv... Typ "idag har jag köpt en ny jacka för 4000" följt av en bild på en jacka för 4000. Eller? Naej, jag vet inte riktigt. Men jag har däremot kommit fram till att minst var tredje inlägg ska innehålla en bild, så vänta bara! Nästa gång kommer den!!! (Hoppas jag) :'3

Picture this!

Kommentarer
Postat av: Exone

Håller utkik! :D

2010-12-11 @ 04:13:57
Postat av: Edvin

T en bild på bloggen och lägg ut :D typ idag har jag bloggat ..bla bla

2010-12-14 @ 00:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0